Assalamualaikum...

Jutaan terima kasih kerana sudi menjenguk. Semua artikel di dalam blog ini sejujurnya idea Ie sendiri kecuali pada beberapa bahagian yang telah dinyatakan sumbernya. Sebarang ulasan? Nyatakan sahaja, Ie amat menghargainya.
Namun, mohon tiada salinan semula artikel-artikel di sini melainkan dengan kredit sumber asal. Terima kasih. (^_^)

Thursday, April 18, 2013

Tidak Tahan Aku


Aku tidak tahan 
mendengar suara-suara batuk orang di sekelilingku,
Itu lah suara terakhir mu yang terngiang-ngiang di telinga ku,

Aku tidak tahan 
mendengar nyanyian lagu-lagu kegemaran mu,
Ada kenangan antara kita untuk setiap darinya,

dan aku paling tidak tahan 
berbicara tentang dirimu,
kerana setiap patah menyedarkan aku 
hakikat ketiadaan mu.


Al-fatihah...
buat arwah kakandaku tercinta,
Norbaya Tajul Arifin ♥
[18.04.1986-13.12.2007]

Mudah-mudahan dicucuri rahmat yang Maha Pengasih sentiasa~ Aamiin

No comments:

Post a Comment