Assalamualaikum...

Jutaan terima kasih kerana sudi menjenguk. Semua artikel di dalam blog ini sejujurnya idea Ie sendiri kecuali pada beberapa bahagian yang telah dinyatakan sumbernya. Sebarang ulasan? Nyatakan sahaja, Ie amat menghargainya.
Namun, mohon tiada salinan semula artikel-artikel di sini melainkan dengan kredit sumber asal. Terima kasih. (^_^)

Monday, June 8, 2009

Teman


Teman..
tegurlah aku andai aku silap
bimbinglah aku andai aku sesat
bersama aku andai aku dirundung duka
dan bersama meraikan andai aku gembira

kerana hadirmu teman
membahagiakan aku
umpama sinaran bulan
yang menyuluh kelamnya malam

teman..
mendung dihatiku
ingin sekali ku dendang kepadamu
secerah suria dihatiku juga
ingin sekali ku gurindamkan buatmu

kerana bagiku
tiada hari seceria bersama seorang
yang bernama teman.

No comments:

Post a Comment