Assalamualaikum...

Jutaan terima kasih kerana sudi menjenguk. Semua artikel di dalam blog ini sejujurnya idea Ie sendiri kecuali pada beberapa bahagian yang telah dinyatakan sumbernya. Sebarang ulasan? Nyatakan sahaja, Ie amat menghargainya.
Namun, mohon tiada salinan semula artikel-artikel di sini melainkan dengan kredit sumber asal. Terima kasih. (^_^)

Monday, July 27, 2009

Michael Jackson

Mungkin agak terlewat untuk Ie perkatakan tentang hal ini. Ie sendiri tidak pasti dan tertanya-tanya berkenaan cerita sebenar di sebalik kematian Michael Jackson. Andainya benar beliau dibunuh kerana memeluk Islam, memang ia sesuatu yang patut dihebohkan kepada umum. Dan buat arwah moga rohnya tenang dan aman di sana. Buat semua pembaca yang ingin tahu lebih lanjut apa yang telah Ie baca di Mangga Online yang ditulis oleh Norman Ismail, bertajuk "Ada konspirasi bunuh MJ?" jengah lah sebentar ke http://www.manggaonline.com.my. Artikel ini telah disiarkan sejak 21 Julai 2009 yang lalu.

Ya Allah, hanya Engkaulah yang kami sembah dan hanya kepada Engkaulah kami mohon pertolongan. Tunjukilah kami ke jalan yang lurus. (iaitu) jalan orang-orang yang telah Engkau anugerahkan nikmat kepada mereka, bukan (jalan mereka yang dimurkai dan bukan pula jalan mereka yang sesat). (Surah Al-Fatihah: 5-7)

Semoga roh semua umat Islam yang berjuang ke jalan Mu, Ya Allah, dicucuri rahmat. Amin...

No comments:

Post a Comment