Assalamualaikum...

Jutaan terima kasih kerana sudi menjenguk. Semua artikel di dalam blog ini sejujurnya idea Ie sendiri kecuali pada beberapa bahagian yang telah dinyatakan sumbernya. Sebarang ulasan? Nyatakan sahaja, Ie amat menghargainya.
Namun, mohon tiada salinan semula artikel-artikel di sini melainkan dengan kredit sumber asal. Terima kasih. (^_^)

Saturday, July 25, 2009

Alpa

Tuhan,
Janganlah engkau biarkan aku terleka
Dengan kenikmatan dunia Mu
Tunjukkanlah aku ke arah jalan yang benar
Ke arah mencapai nikmat Syurga Mu

Tuhan,
Sungguh aku akui
Aku hanya insan kerdil
Lemah dan tidak berdaya
Hanya dengan kuasa Mu aku bisa berdiri
Menghadapi setiap ujian dalam hidup ini

Tuhan,
Sedarkanlah aku dari setiap kealpaan
Bangkitkanlah aku dari setiap kekecewaan
Tabahkanlah aku menghadapi setiap dugaan
Kuatkanlah aku sepanjang perjalanan kehidupan

Tuhan,
Hanya pada Mu
Aku sandarkan harapan.

No comments:

Post a Comment